Leute

 
<<  zurück
 weiter  >>
Name:
Gureth Irmgard


Geburtsdatum:
Am 28.07. hab i meinen 16801 Lebenstag g`feiert

Familienstand/Kinder:

verheiratet, keine Kinder


Wohnort:
im schönsten Tal im Schwarzwald, Oberentersbach
 
Aufgabe in der Zeller Fasend/Narrenzunft:
mmmmhhhhh direkt keine; aber Fasend machen, ist doch eine sehr wichtige, oder?
Bin aber au immer bim Schaffe debi, ob des bi de Zunft isch oder de Fasendgemeinschaft Insel


Erste Erinnerung an die Zeller Fasend:

och das ist lange her, weiß i nimmi


Ich mach Fasend in Zell weil...

..
.
sie einfach scheeee isch

Warum sollte man unbedingt in Zell die Fasend erleben?
weil sie noch so urwüchsig isch und hoffentlich au noch long so bliebt

Schönstes Erlebnis an der Zeller Fasend?

Als wir mol kurz entschlosse (om Fasendzischdig um fünfi nochem Umzug) mit einer Verwandten beschloße hen zu schnurre, un in de Sunne ogfonge, bi Nordeutsche gschnurt hen und nimmi wegkumme sin, so viel Spaß het des gmocht, und wir es grad noch um zwölfi zur Beerdigung g`schafft hen. Aber donn wieder in der Sunne bis um vieri verhockt sin.


Ich wünsche mir für die Zeller Fasend:

Das sie so bliebt wie sie isch, und nit au no so stirbt wie unsere Wirtschafte.

Hoorig isch die Katz.